دانلود پکیج طلایی و استثنایی کسب درآمد از اینترنت در منزل با اثبات درآمدها

دانلود پکیج طلایی و استثنایی کسب درآمد از اینترنت در منزل با اثبات درآمدها

کامل ترین پکیج کسب درآمد از اینترنت با درآمد روزانه 500 هزار تا 2 میلیون تومان در منزل کاملا تضمینی و تست شده با اثبات درآمدها
دانلود پکیج طلایی و استثنایی کسب درآمد از اینترنت در منزل با اثبات درآمدها

دانلود پکیج طلایی و استثنایی کسب درآمد از اینترنت در منزل با اثبات درآمدها

کامل ترین پکیج کسب درآمد از اینترنت با درآمد روزانه 500 هزار تا 2 میلیون تومان در منزل کاملا تضمینی و تست شده با اثبات درآمدها

پکیج طلایی کسب درآمد اینترنتی در منزل کاملا تضمینی

 

کامل ترین پکیج کسب درآمد از اینترنت روزانه 300 هزار تا 500 هزارتومان

 

آسان و در منزل بدون نیاز به سرمایه

 

با آپدیت جدید و قدرتمند 2021

 


 

پکیج ویژه ی "کسب درآمد از اینترنت" یک شغل درآمدزا در منزل است، شغلی اینترنتی که امروز شروع خواهید کرد و تا پایان عمر می توانید از آن درآمد کسب کنید.


دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست و فقط با صرف وقت ۱ تا ۲ ساعت کار اینترنتی در منزل،درآمدی دلخواه و باورنکردنی خواهید داشت.این بسته به شما امکان خواهد داد که بعد از گذشت یک هفته به درآمدی بالای ۵۰۰ هزار تومان در روز خواهید رسید.

توضیحات پیرامون نحوه کسب درآمد از طریق این بسته:

 

آیا تاکنون تصور کرده اید که چه احساسی خواهید داشت،در حالی که در کنار کامپیوترتان نشسته اید و میلیون ها تومان کسب می کنید و از زندگی لذت می برید؟؟آیا شما فکر میکنید کسب درآمد از اینترنت امکان پذیر نیست؟؟و فقط در حد یک شعار است و کلیشه ای شده؟؟؟ اگر این طرز فکر را داشته باشید سخت در اشتباه هستید.در این دوره ی ویژه خواهید آموخت که این مسئله نه خیالی واهی،بلکه امکانی حقیقی است.
سهولت روز افزون در دنیای تجارت الکترونیک پولساز و پدید آمدن اینترنت،ایجاد کسب و کار در هر نقطه از جهان را برای همگان امکان پذیر کرده است.به عنوان مثال : اگر سوار بر قایق در جزایر کیش یا سوار بر کشتی تفریحی در آلاسکا باشید،اینترنت این امکان را به شما می دهد که در همان لحظه،درآمد میلیونی کسب کنید.
در حال حاضر به دست آوردن پول به سادگی یک کلیک است و دیگر نیازی به آجر و ملات و ... نیست.پکیج هشت آیتمی ما به شما نشان می دهد چگونه در این روند رو به رشد،حضور پیدا کنید و این افسانه که کسب میلیون ها تومان مستلزم سرمایه گذاری های عظیم،سال ها تجربه یا ساعت ها کار در دفتری بی روح و کسل کننده است را از ذهن می زداید.
تصور اینکه افراد توی گرمای تابستان در خانه ی خودشان زیر کولر میلیون ها تومان پول در میاورند برای آن دسته از افرادی که مجبور هستند برای 40 هزارتومان پول روزی هشت ساعت در اداره کار کنند جای بسی تعجب دارد.من این شغل درآمدزا رو به شما هدیه می دم .
کاری که به شما آموزش میدم دقیقا همان شغلیست که بنده را با تکنیک هایی فقط با دو ساعت کار با اینترنت به درآمد ماهانه 48/000/000 تومان در ماه رسانده است.پس قبل از شروع توضیحات خواهش می کنم زود جا نزنید و تسلیم نشید؛موفقیت همیشه یک قدم بعد از تلاشه.من خواستم و شد پس شما هم بخواید و بدونید قطعا میشه.


 


بخشش خداوند به هر کس، به اندازه نیت اوست

امام علی (ع)

 

 

شما برای پیدا کردن راه های کسب درآمد از اینترنت حتما به خیلی از سایت ها مراجعه کرده اید و مقالات مختلفی را خوانده اید ( چه انگلیسی یا فارسی).اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید.حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند. حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستید

بعد از این همه جستجو شاید از خودتان پرسیده باشید:

 

آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟

چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی

کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟

 

 

دیگر نیاز نیست کتاب های خارجی گران قیمت را بگیرید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید. دیگر لازم نیست ماه ها وقت صرف کنید تا شروع به کسب درآمد کنید. شما به راحتی در این پکیج پاسخ سوالات خود را کشف می کنید و می توانید از همین امروز از اینترنت کسب درآمد کنید.

پکیجی که پیش روی شماست شامل هشت آیتم از تمامی روش های کسب درآمد از اینترنت است و یک روش فوق العاده که فایل اصلی این پکیج میباشد که درآمد روزهای ابتدایی آن از 500 هزار تا 2 میلیون تومان در روز و 14 تا 21 میلیون تومان در ماه برای شما خواهد بود و همچنین اثبات درآمدهای بنده که در ادامه به شما عزیزان نشان خواهم داد.

 

اثبات درآمدها: آن قسمت آبی رنگ که مشاهده میفرمایید مجموع درآمد امروز بنده از کار با آیتم شماره یک پکیج میباشد و آن قسمت قرمز رنگ درآمدی است که در همین دو سه دقیقه اخیر از آن سیستم کسب نمودم :


 


 این عکسی هم که مشاهده میفرمایید عکسی از حساب شخصی بنده میباشد و درآمد امروز بنده از کار با روش فوق العاده ی پکیج است.مبلغ 2 میلیون و صد و پنجاه هزارتومان


 

ما در این پکیج که شامل هشت آیتم درآمدزا میباشد از کاربردی ترین و موثرترین روش های کسب درآمد که خیلی از شرکت های بزرگ ، سایت های معتبر و افراد مشهور از ابتدای امر تا کنون از آنها استفاده کرده اند و به موفقیت صد در صدی رسیده  اند ، بصورت خیلی آسان و کاملا مرحله ای و قدم به قدم به شما آموزش می دهیم.اگر با دقت این آموزش ها را فرابگیرید مطمئن باشید موفق خواهید شد.

 

متد و آپدیت جدید و مهمی که به این پکیج اضافه شده است تاقبل از این در هیچ سایتی آموزش داده نشده است،خیلی از شرکت ها و سایت های معتبر برای به وجود نیامدن رقیب و پایین آمدن فروششان حاضر نیستند این روش ها فراگیر شوند.

 

در این پکیج ویژه،بسته کسب درآمد مناسب فرد را به او ارائه کرده و تا پایان دستیابی به درآمدی دائم ، پشتیبان او خواهیم بود.

 

در این بسته کارها تماما اینترنتی و در منزل است و ما در تهیه این پکیج تمامی روش های پردرآمد اینترنتی را با اثبات درآمدها قرار داده ایم. از روش های منسوخ و از کار افتاده که درآمدی نداشتند مثل: کسب درامد کلیکی،بازدید بنر،زیرمجموعه گیری،بیت کوین،رسنو،نت ورک،کار با سایت های کلیکی،سایت های الپاری،بازار حرام فارکس،باینری آپشن،بورس و تحلیل تکنیکال و... خودداری کردیم و همچنین روش های کلاهبرداری را شناسایی و حذف کردیم و فقط روش های جدید و نوین و درآمد زا و آنهایی که فقط توسط خودمان تست شده و قابلیت درآمدزایی بسیار بالایی دارند را در پکیج قرار داده ایم.شما فقط با آموزش شماره یک روزانه بالای 500 هزارتومان درآمد کسب میکنید و در صورت کار با 7 آموزش بعدی به صورت کاملا تضمینی به درآمد بسیار بالایی همچون بنده میرسید.البته درآمد این شیوه نامحدود است و فقط به میزان تلاش شما و وقتی که برای آن صرف میکنید بستگی دارد.باز به این موضوع اشاره میکنیم که این پکیج شامل تمامی روش های کسب درآمد از اینترنت است.یعنی هر روشی که بتوان از آن درآمدی سالم و حلال و قانونی و بدون ریسک اینترنتی بدست آورد را شامل میشود.در واقع شما امروز با تهیه این پکیج از وبسایت ما دیگر نیازی به خرید پکیج های منسوخ از سایت های دیگر و دادن هزینه های گزاف برای آنها نخواهید داشت.چون تمامی روش های مفید را در یک پکیج دانلود و دریافت میکنید و برای اولین بار لذت تجارت الکترونیک پولساز را با پکیج ویژه ما تجربه خواهید کرد.

ما در این بسته به شما خواهیم آموخت:
؛

که چگونه بدون نیاز به سرمایه اولیه، بدون نیاز به دانش و تخصص خاص، بدون نیاز به امکانات خاص اولیه، به درآمدی معقول و ایده آل دست یابید، و یا اگر درآمد کمی دارید چگونه آن را با تکنیک هایی به چندین برابر افزایش دهید.

 

این روش ها آن قدر آسان و روان و لذت بخش هستند که آرزو می کنید ای کاش زودتر آنها را کشف می کردید تا خیلی زودتر درآمد پیدا کنید.روش هایی که ما به شما معرفی میکنیم در هر جا و هر مکان اقدام جهت پولسازی اینترنتی و راه اندازی کسب و کار شما خواهند بود.ما واقعا تلاش داشته ایم تا چند روش موثر و واقعی را برای شما بازگو نموده و به شما آموزش دهیم تا واقعا درآمدزا و قابل اجرا باشند . روشهایی را در اختیار شما قرار دهیم که اصولی و مطمئن بوده و راهگشای شما در امر تجارت الکترونیک باشند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به درآمد مطلوب خود دست یابید . هیچ چیز بهتر از این نیست که در منزل و با استفاده از امکانات اندک و جزئی , ماهیانه درآمدهای خوب , مناسب , قانونی و شرعی از اینترنت به دست آورید.شما با استفاده از این پکیج هشت آیتمی قادر خواهید بود یک تجارت خانگی خوب و مطمئن را در منزل خویش و بدون نیاز به هیچگونه هزینه گزاف پایه ریزی نمایید . تجارتی که تا پایان عمر برای شما ادامه دار و ماندگار بوده و همانند یک شغل خوب و واقعی برای شما درآمدزا خواهد بود . بنابراین اگر تصمیم شما برای دریافت پکیج کسب درآمد قطعی است به شما تبریک می گوییم و بدانید که این ابتدای شاهراه موفقیت شماست .
در حال حاضر صدها نفر بسته ی ما را دریافت کرده اند و در حال درآمدزایی با پکیج ویژه ما هستند . شما نیز می توانید با دریافت آن طعم شیرین کسب درآمد از اینترنت را تجربه نمایید .ما راه و روش کسب درآمد روزانه 500 هزارتومانی را در این بسته به شما آموزش دادیم و تلاش برای کسب درآمد از آن شماست.این بسته را با قیمتی ناچیز تقدیم شما سروران گرامی خواهیم کرد و امیدواریم که با در اختیار گذاشتن این بسته ی ویژه،کمکی هرچند کوچک در جهت پیشرفت زندگی اقتصادی شما دوستان عزیز انجام داده باشیم.
پس با خیال راحت بسته ی خودتان را از سایت ما دانلود کنید.مسلما هرچقدر بسته کامل تر باشد خرید آن نیز برای کاربر راحتتر خواهد بود.پس هم اکنون میتوانید تمامی روش های موجود کسب درآمد اینترنتی را به همراه آموزش فوق العاده کسب درآمد روزانه ۵۰۰ هزارتومان از وبسایت ما دریافت و از کسب درآمد میلیونی با پکیج ویژه ی ما لذت ببرید .

 

 

قیمت اصلی این پکیج 1/500/000 تومان میباشد اما به دلیل اهمیت مسئله اقتصادی و حمایت از هم میهنان عزیز قیمت پکیج دانلودی را برای شما عزیزان با تخفیفی ویژه و استثنایی فقط با 45 هزار تومان در اختیار شما سروران گرامی قرار دادیم از آنجا که می دانیم خیلی ها در این روزهای سخت دستشان شدیدا تنگ است و حتی 1000 تومان هم برایشان 1000 تومان است، پس تصمیم گرفتیم تا این بسته را با قیمت خیلی خیلی پایین تری در اختیار علاقه مندان و کسانی که شدیدا دوست دارند از وضع موجودشان رها شوند، قرار دهیم.قیمت پایین بسته،به علت توانایی استفاده هموطنان طبقات مختلف اجتماعی ایران هست.غیر از این 45 تومان مبلغ دیگری پرداخت نمیکنید.تمامی مبالغ حاصل از فروش این پکیج نیز به عنوان یک شیرینی کوچک به کارگروه محترم تهیه و تنظیم پکیج پرداخت میشود که برای تهیه این محصول زحمات فراوان کشیدند.

 

 

محتویات پکیج عبارتند از :

 

 

  1. 10 تا از روش های تضمینی و کاملا کاربردی کسب درآمد میلیونی از اینترنت

 

  1. آموزش فوق العاده کسب درآمد روزانه 500 هزار تومان ) فایل اصلی پکیج 100% تضمینی (

 

  1. آموزش کسب درآمد با ارزهای بین المللی

 

  1. آموزش کسب درآمد تا ماهی 9 میلیون تومان بدون هیچ سرمایه ی اولیه

 

  1. آموزش کسب درآمد میلیونی با استفاده از شبکه های اجتماعی (هدیه (

 

  1. آموزش مارکتینگ حرفه ای و فروش صد در صدی در اینترنت

 

  1. روش نوین کسب درآمد بسیار بالا و حرفه ای و علمی در 7 روز کاری

 

  1. نکاتی مهم در جهت موفقیت در تجارت الکترونیک )ویژه(

 


دوستان عزیز دقت کنید تمامی روش های کسب درآمد از اینترنت به فروش میرسند و به شما سروران عزیز هدیه داده میشوند.شما حتی در تمام زمینه ها میتوانید کسب درآمد کنید.اما تفاوت  روش هایی که شما در این بسته با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها این است که همه ی این نکات طبق تجربیات واقعی به دست آمده و بر خلاف بسته های دیگر تئوری نیست.ضمنا تاکید میشود که شما نه بازاریابی میکنید نه فایلی میفروشید نه سایتی میسازید.بلکه فقط آموزش ها را اجرا میکنید.پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع  تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.پیشنهاد میکنم که بعد از دریافت پکیج مثل بنده عمل کنید و ابتدا از آموزش شماره یک کارتان را شروع کنید و سپس به مرور با بقیه آموزش ها کار کنید

 

 

ارزانترین و مفیدترین پکیج درآمدزایی عمرتان را همین الان تحویل بگیرید.شما با تخفیفی ویژه و استثنایی فقط با 45 هزار تومان صاحب این پکیج ارزشمند میشوید ( قیمت اصلی 1/500/000 تومان ) قیمت پایین بسته،به علت توانایی استفاده هموطنان طبقات مختلف اجتماعی ایران هست.بلافاصله پس از پرداخت موفق بصورت خودکار به صفحه ی دانلود فایل هدایت میشوید و تمامی این هشت آیتم را در یک پکیج ویژه دانلود و دریافت خواهید کرد،لینک دانلود فایل دائمی میباشد:

 

با استفاده از این پکیج به صورت کاملا تضمینی زندگی مالی خود را متحول میکنید

 

با ۲ ساعت کار اینترنتی در منزل،روزانه ۵۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید


 

 

 




 



ﺳﻮﺍﻝ ﺍﻭﻝ : ﺁﯾﺎ ﻣﻦ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﺯ ﺧﺮﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺳﻮﺩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ؟ ﺁﯾﺎ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﮐﺴﺐ درآمد ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ؟

 

ﺟﻮﺍﺏ : بله قطعا میتوانید... ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﻗﺒﻼ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻭ ﺷﯿﻮﻩ هایی ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻭ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﯾﮏ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﻣﻮﻓﻖ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺷﺮﺡ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﯼ ﺍﺻﻮﻟﯽ ﻭ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺑﻨﺎ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ نه ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﯼ ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﻬﺎﯼ ﺑﯽ ﺍﺳﺎﺳﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ PTC PTR و ﯾﺎ ﺯﯾﺮﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﮔﯿﺮﯼ و .… .بلکه ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﻣﻮﺛﺮﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﺍﺻﻮﻟﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﺭﻭﺵ ﻫﺎﯼ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻭ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ . ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺑﺎ ﻗﺎﻃﻌﯿﺖ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﯿﺪﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻧﯿﺎﺯﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻭ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﯾﮏ ﺩﺭﺁﻣﺪ مطمئن و ثابت ﺍﺯ همان روزهای نخست ﭘﺎﺳﺦ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ.

 


 

سوال دوم : آیا این روش ها دائمی هستند یا بعد از مدتی منسوخ میشوند و از کار میافتند و دیگر درآمدی ندارند؟

جواب : خیر، روش های معرفی شده در این پکیج تماما تست شده و درآمدزا هستند و با گذر زمان هیچ تغییری در عملکرد آنها یا درآمد آنها ایجاد نمیشود و این محصول هیچ گونه از کار افتادگی ندارد .

 



سوال سوم : ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ این پکیج ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﺳﺖ؟ و  ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﻪ ﭼﻘﺪﺭ؟

 

جواب : ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯهای ﺍﻭﻝ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺣﺎﺻﻞ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ ﻭ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺩﺭﺁﻣﺪ آن چیزی بین ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ ﻫﺰﺍﺭتومان ﺩﺭ روز نیز میرسد و ﭘﺲ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ روز ﮐﺎﺭکردن ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﯿﻮﻩ ، ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﻪ ۱۰ میلیون ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻧﯿﺰ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﯾﺎﻓﺖ، ﺁﻧﻬﻢ ﻓﻘﻂ با روزانه ۱ الی ۲ ﺳﺎﻋﺖ ﮐﺎﺭ اینترنتی در منزل .

 


 

ﺳﻮﺍﻝ چهارم : ﺁﯾﺎ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﮐﺴﺐ ﮐﺮﺩ ﯾﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﯾﺎ ﺳﺎﯾﺘﻬﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﺑﺎﺷﯿﻢ؟

 

ﺟﻮﺍﺏ : ﺧﯿﺮ … ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺍﻭﻝ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺎﻡ ﺑﻪ ﮔﺎﻡ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﻟﻌﻤﻠﻬﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺭﺍ ﺍﺟﺮﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﯾﮏ ﻓﺮﺩﻣﺴﺘﻘﻞ ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻭ ﯾﺎ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﻮﺩ . ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ما نیست ،کاری برای ما انجام نمیدهید.بلکه شما بصورت مستقل با تکنیک هایی که در پکیج توضیح داده شده است درآمد کسب میکنید و هیچ کارمزدی به کسی نمیپردازید. ﻫﺮﭼﻘﺪﺭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﯿﺪ ، ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺁﻭﺭﺩ .

 


 

ﺳﻮﺍﻝ پنجم : ﺁﯾﺎ ﻣﻦ ﻣﺠﺒﻮﺭﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣد ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻢ؟ ﺍﮔﺮ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﮐﺎﺭ ﻧﮑﻨﻢ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﻭﺯ ﺩﺭآﻣﺪﯼ ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ؟

 

ﺟﻮﺍﺏ : خیر... ﺷﻤﺎ ﭘﺲ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ روز ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ، ﺩﯾﮕﺮ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﻟﻌﻤﻠﻬﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ آن ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﭼﻮﻥ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺁﻭﺭﺩ . ﺯﯾﺮﺍ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺟﺎ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺍﯾﺪ ﻭ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺛﺎﺑﺘﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺁﻭﺭﺩ . ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﻠﮑﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﯾﺎ ﺣﺘﯽ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺳﺮ ﻧﺰﻧﯿﺪ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﮐﺴﺮ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ . ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭنیک !!!

 


 

سول ششم : ﺁﯾﺎ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﯾﺎ ﺧﯿﺮ؟ ﭼﻮﻥ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﯿﺴﺘﻢ.

 

جواب : ﺑﻠﻪ .. ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﻭ ﮔﺎﻡ ﺑﻪ ﮔﺎﻡ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ . ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺎﻡ ﺑﻪ ﮔﺎﻡ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﻟﻌﻤﻠﻬﺎﯼﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺍﺟﺮﺍ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﮐﺮﺩ

 


 

ﺳﻮﺍﻝ هفتم : ﺁﯾﺎ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺩﺭ ﻣﻨﺰﻝ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ؟ ﯾﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺧﺎﺻﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ؟

 

ﺟﻮﺍﺏ : ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺷﯿﻮﻩ ﻫﺎﯼ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍست ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺧﺎﺹ ﯾﺎ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ی  ﺍﻭﻟﯿﻪ ای ﻧﯿﺎﺯ ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ ﺑﻠﮑﻪ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﯾﮏ عدد ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ یا تبلت یا گوشی هوشمند ﻧﯿﺎﺯ  ﺩﺍﺭﯾﺪ ﻭ ﯾﮏ ﺧﻂ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﮐﻪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺑﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺭﻭﺯﺍنه ۱ الی ۲ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻮﺳﯿﻠﻪ ﺁﻥ به ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻣﺘﺼﻞ ﺷﻮﯾﺪ و کارهای مربوطه را انجام دهید ‏( ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﭘﺮ ﺳﺮﻋﺖ و سیستم قوی ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ‏)

 


 

ﺳﻮﺍﻝ هشتم : ﺁﯾﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ، ﻣﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﺘﻤﺎ ﯾﮏ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺎﺷﻢ؟

 

ﺟﻮﺍﺏ : ﺧﯿﺮ … نیازی نیست حرفه ای باشید ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﺒﺘﺪﯼ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ .شما فقط در همین حد که یک آشنایی معمولی با اینترنت داشته باشید و یک محل ساکت و آرام برای انجام کارهایتان داشته باشید برای درآمدزایی شما کافی است.شما ﻣﯽ ﺗﻮﺍنید ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﻩ ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺮﯾﻊ ﺑﻪ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺑﺮسید . ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺗﺎﺯﻩ ﻭﺍﺭﺩ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﯾﺎ ﯾﮏ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻓﻨﻮﻥ ﻭ ﺭﯾﺰﻩ ﮐﺎﺭﯾﻬﺎﯼ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻭﺍﺭﺩ ﻫﺴﺘﯿﺪ ، ﺑﻠﮑﻪ ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﯾﮏ شخص ﻣﺒﺘﺪﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﻟﻌﻤﻠﻬﺎﯼ ﮔﺎﻡ ﺑﻪ ﮔﺎﻡ ﺁﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ . ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﻤﺎ ﺣﺘﻤﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.

 


 

ﺳﻮﺍﻝ نهم : ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻡ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﺳﯿﺪ؟ ﺁﯾﺎ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮﻣﺎﻥ پرداخت میشود ﯾﺎ ﺩﻻﺭ؟

 

ﺟﻮﺍﺏ : ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﻭﺍﺳﻄﻪ ﺍﯼ ، بصورت آنی طبق شماره حسابی که به سیستم میدهید ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭﺍﺭﯾﺰ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ . ﺷﻤﺎ ﻫﯿﭻ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺣﺴﺎﺑﻬﺎﯼ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏ واسط ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﯾﮕﻮﻟﺪ ، ﭘﯽ ﭘﺎﻝ ﻭ ﯾﺎ ﺁﻟﺮﺕ ﭘﺎﯼ ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮﺍ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ خواهد شد نه به دلار . و شما میتوانید در هر زمان نسبت به برداشت آنها اقدام نمائید.برای دریافت درآمدتان نیازی به زیرمجموعه گیری یا معرفی افراد نخواهید داشت.

 


 

ﺳﻮﺍﻝ دهم : ﺩﺭﺁﻣﺪﺯﺍﯾﯽ ﻣﻦ ﺍﺯ ﮐﯽ ﺷﺮﻭﻉ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ؟ ﺁﯾﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ روز ﺍﻭﻝ ﻫﻢ ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺁﻭﺭﺩ؟

 

ﺟﻮﺍﺏ : بله قطعا ... ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﺷﺮﻭﻉ ﮔﺮﺩﯾﺪﻩ ﻭ ﺑﺎ ﮔﺬﺷﺖ ﺯﻣﺎن ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﯾﺎﻓﺖ.

 


 

ﺳﻮﺍﻝ یازدهم : ‏)ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ‏) ﺁﯾﺎ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ ﮐﺮﺩ؟ ﺁﯾﺎ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺭﻭﯼ ﺁﻥ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻨﻢ؟ ﺁﯾﺎ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﺩﺭﮐﺎﺭ ﻫﺴﺖ؟

 

ﺟﻮﺍﺏ : ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﭘﺮﺳﺸﻬﺎﯼ ﻣﮑﺮﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺭﺩ هر روزه از ﻣﺎ پرسیده ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﻬﺘﺮ ﺩﯾﺪﯾﻢ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﮐﺎﻣﻠﯽ ﺑﺪﻫﯿﻢ و نگرانی های شما عزیزان را برطرف کنیم:

 

ببینید ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﺎﻧﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺁﻥ ﮐﺎﻣﻼ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﻭ ﻗﻄﻌﯽ ﻭ ﻣﺴﻠﻢ ﺍﺳﺖ . ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪﺁﻧﺮﺍ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﯾﮏ ﺷﻐﻞ پردرآمد در منزل ﺍﺳﺖ . شغل یعنی کاری اینترنتی ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺷﺮﻭﻉ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻋﻤﺮ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﮐﺴﺐ ﮐﺮﺩ. و به عنوان یک شغل دوم هم میتوان روی آن حساب کرد . ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺩﺭﺁﻣﺪﻫﺎﯼ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺁﻭﺭﺩ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻏﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﺑﺎﻭﺭ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ .ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﻗﺎﺩﺭ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﻮﺩ ﻣﺨﺎﺭﺝ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺣﺘﯽ ﭘﺲ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ .ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻧﺎﻣﺤﺪﻭﺩ ﺍﺳﺖ . ﯾﻌﻨﯽ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺗﻼﺵ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ، ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺁﻭﺭﺩ.ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯾﺪ ، ﻭﻗﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﮔﺬﺍﺷﺖ.ﯾﮑﺒﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺧﺎﻃﺮ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺷﻤﺎ ﻫﺮﮔﺰ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺘﻬﺎﯼ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻭ ﯾﺎ ﭘﯽ ﺗﯽ ﺳﯽ ﻭ یا ﺯﯾﺮﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﮔﯿﺮی و یا کار در شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺩﺍﺷﺖ ، هیچ آموزشی هم مبنی بر هک یا انتشار ویروس به شما داده نخواهد شد . ﻣﺎ ﺍﺻﻼ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﭼﻨﯿﻦ ﺳﺎﯾﺘﻬﺎﯾﯽ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﯿﺪ . ﺿﻤﻨﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﺧﺎﺭﺟﯿﻬﺎ ﻧﯿﺰ ﮐﺎﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﮐﺮﺩ . ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻭ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﻭ ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭﺍﺭﯾﺰ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ . ﺷﻤﺎ ﻫﯿﭻ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﻏﯿﺮ ﻋﺮﻑ ﻭ ﯾﺎ ﻏﯿﺮ ﺷﺮﻋﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﻤﺎ ﮐﺎﻣﻼ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ . ﻫﯿﭻ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﻭﯼ ﭘﯽ ﺍﻥ ﯾﺎ ﺁﻧﺘﯽ ﻓﯿﻠﺘﺮ ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺩﺍﺷﺖ. ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺟﺎﯼ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﻧﮕﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﺑﯿﻬﻮﺩﻩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﯾﮑﺒﺎﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺑﺎ ﮐﻤﯽ ﺗﻼﺵ ، ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺍﺭﻣﻐﺎﻥ بیاورید. ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﭘﺮﺳﺸﻬﺎﯼ ﻣﮑﺮﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺍﺯ ﻣﺎ ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺩﺭ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺎﺯ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩ روزانه ﺑﯿﻦ ۳۰۰ هزار ﺗﺎ ۵۰۰ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ بوده ﻭ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮﺩﺭﺁﻣﺪ ﺁﻥ ﻧﯿﺰ ﺑﺴﺘﮕﯽ ﺑﻪ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺷﻤﺎ ﺩﺍﺭﺩ. ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﮐﻪ ﻗﺒﻼ ﻧﯿﺰ ﻋﺮﺽ ﮔﺮﺩﯾﺪ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺍﯾﻦ ﺷﯿﻮﻩ ﻧﺎﻣﺤﺪﻭﺩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺴﯿﺎﺭﺍﻓﺮﺍﺩﯼ  ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺍﯾﻦ ﺻﻔﺤﻪ ﻫﺴﺘﯿﺪ ، اگر تلاش  کنید روزی 2 الی 3 ساعت روزانه ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ.به عنوان مثال: این درآمد بنده در این یک ماه اخیر است که با روش فوق العاده ی پکیج فعالیت مستمر داشته ام:



 


 

سوال آخر : اگر بعد از دانلود پکیج به مشکلی برخوردم یا سوالی داشتم ، آیا شما پشتیبان ما هستید؟ آیا راهنمایی میکنید؟

 

جواب : بله ما پشتیبانی قوی و 24 ساعته برای کاربران عزیز داریم، اگر بعد از دانلود پکیج به مشکلی برخوردید یا سوالی داشتید میتوانید به همین آیدی در تلگرام پیام بگذارید و مشکلتان را مطرح کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود:

 

 

 

آیدی پشتیبانی محصول:

@poshtibansara


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.